fredag den 5. marts 2010

Posten ringer altid.........

Nå, ham her ringede nu godtnok kun en gang, men se lige hvad han kom med.



Kan I se afsenderen?




Det kunne ikke gå hurtigt nok med at få flået papiret af og åbenbare dette:


Det er model Malteser sjal, og jeg glæder mig helt vildt til at komme i gang med det.

Det er faktisk min fødselsdagsgave og også lidt julegave fra min mor, som jeg har været så fornuftig at gemme.

Nu kan jeg jo umuligt få tid til alt det arbejde, jeg har sagt ja til. Og rengøring? Det er en by i Rusland.

4 kommentarer:

  1. wauw.... Fede farver. Glæder mig til at se resultatet. Du har det vel på, hvis du kommer til strik d. 23. He he.

    God fornøjelse med det.
    Knus Randi

    SvarSlet
  2. Ha, ha. Næh, det tror jeg ikke, men måske med.

    SvarSlet
  3. Naaaj sikke en lækker pakke! Og farverne er helt fantastiske! Altså engang MÅ jeg simpelthen prøve en af hendes kits :)

    SvarSlet
  4. Ja, ikke. Jeg er også gået i gang, så nu savner jeg et krydsnøgleapperat, det er dælme besværligt at rulle op på en pind.

    SvarSlet