søndag den 15. august 2010

Færdigt arbejde

For een gangs skyld har jeg faktisk fået syet, det jeg har planlagt.
Jeg skal starte i skole i morgen, og syntes der måtte lidt nyt udstyr til. Jeg skal have computer med, så den skulle selvfølgelig have et hylster.
Jeg er dog ikke helt tilfreds med det (selvfølgelig). Computeren er større end mønsteret angiveligt skulle passse til, så derfor har jeg lagt til. Og nu er hylsteret så blevet for stort.
Normalt er jeg ikke så meget til rødt, men det skulle jo passe til tasken. Jeg plejer ellers ikke sådan at reklamere, men når man nu får foræret en aldeles udemærket taske i en passende størrelse, kan man jo ligeså godt bruge den.

Termokanden og madpakken skal da også "klædes på".


1 kommentar:

  1. Hvor ser det bare hyggeligt ud. Håber, at du havde en god skoledag

    Knus Randi

    SvarSlet