lørdag den 25. juni 2011

Hvad sker der lige her?

Jeg, der er B-menneske i ekstrem grad, sidder minsandten her og blogger kl. tidligt om morgenen. Jeg, der har glædet mig til at sove længe på en fridag. Jeg arbejder i øjeblikket fra kl. 7 om morgenen, og det passer bestemt ikke mit indre ur, så i dag skulle jeg tage revanche og bare sove længe. Hmfr kl 6 nuldut var jeg vågen. Og kl. 7 var jeg oppe. Den første vask er sat over, der er taget billeder til dette indlæg (kommer om lidt) og jeg har drukket den første kop kaffe. (Måske jeg tager en lur på sofaen om lidt.)
Kaffen og computeren er klar

Måske skal jeg også strikke lidt, jeg har købt noget ekstremt glat rayon/hør garn og jeg har allerede lavet fejl i mønsteret. det er altså lidt besværligt at tage tilbage i fordi det er så glat og løst.
Vaskemaskinen er vist snart færdig. Jeg må hellere sætte noget mere over, inden jeg overgiver mig til mit sande jeg, og tager en morgenlur sammen med kattene.

5 kommentarer:

  1. Ja, men så godmorgen....og gonat!

    SvarSlet
  2. Her er kaffen også klar - godmorgen Agnes, og rigtig god lørdag til dig og kattene!

    SvarSlet
  3. Dejligt at komme tidligt op og få noget ud af dagen :-) Vi har aldrig lært at sove længe. Camilla stod op derinde i Kbh. kl 5 og kom til morgenkaffen kl 7.30 Vennerne kom til formiddagskaffen 9.30. Jeg tror jeg har fået min ration kaffe i dag :-)

    SvarSlet
  4. Kirsten, endnu engang tak for din støte og gode kommentarer hos mig! Det betyder uendelig meget!

    SvarSlet