tirsdag den 24. juli 2012

Samlebåndsarbejde...

Ja, det er jo ikke det jeg normalt giver mig af med, men i dag var jeg altså nød til det.
Jeg er ved at strikke en "Overslyngel" fra Geilsk, og nu er jeg nået til bærestykket. 
Jeg har ca. 450 m, og jeg skal sætte et mærke for hver 9! masker. Det giver.....mange mærker.
Jeg havde kun et par maskemarkører med på camping i sidste uge, så jeg lavede mærker at noget andet garn.


Det fungerede bare slet ikke, de hang bare i og ville slet ikke samarbejde.
Så forleden aften lavede jeg en håndfuld nye markører og strikkede meget gladere derudaf.


Men det var jo slet ikke nok, så i dag måtte jeg i gang igen.


Nu tror jeg, jeg har nok.


Skulle du også være interesseret i maskemarkører, så send mig din mail-adresse, så vender jeg tilbage til dig.

2 kommentarer:

  1. Det ser da en anelse overskueligt ud :O)
    Så er det meget bedre med så mange fine maskemarkører :O)

    Knus Randi ♥

    SvarSlet
  2. Wow det var noget af en portion markøre!

    Tak for kigget! Kig forbi min garn/stof gavekort giveaway

    SvarSlet