mandag den 1. august 2011

Så godt som færdigt køkken

Jeg er i dag startet på arbejde igen efter 3 ugers ferie. Så er det jo meget godt at køkkenet er så godt som færdigt. Det har været en langsommelig affære, vi smed det gamle køkken ud 25. april. Men derudover har jeg jo drømt om det i stort set alle de 15 år vi har boet i huset. Jeg arbejdede i mange år tæt på den lille bitte IKEA i Odense og jeg var ofte forbi for at ae på det køkken jeg ønskede mig.
Det gamle køkken var ca 16 m2, så det var egentlig stort nok, vi kunne faktisk være 10 mennesker om spisebordet. Så i lang tid handlede drømmen bare om at indrette nyt i det eksisterende rum. Rummet ved siden af havde fungeret som en slags kontor, men fungerede ikke særligt godt. Det var efterhånden blevet et roderum og gennemgangsrum, for trappen til 1. sal er også der. Efterhånden modnedes ideen om at lægge de to rum sammen og det har jeg bestemt ikke fortrudt.
Så selvom det har været mange år at vente på drømmekøkkenet, så har det været det væd.







9 kommentarer:

  1. Et helt fantastisk lækkert køkken! :) Det er virkelig blevet flot!

    SvarSlet
  2. Wauw. Det ser kanon godt ud.
    Glæder mig til at komme og ae dit køkken ;o)

    Knus Randi ♥

    SvarSlet
  3. Hvor ser det lyst og lækkert ud. Jeg kan godt forstå du er glad :-)

    SvarSlet
  4. Tusind tak skal I have, vi er også meget glade for det.
    Randi, det varer jo heller ikke længe, jeg skal nok skrive til jer snart

    SvarSlet
  5. Hvor er det blevet smukt - tillykke! Jeg kan godt forstå, du er glad for resultatet og for at I valgte at slå to rum sammen! Smukt også med trappen i rummet.

    SvarSlet
  6. Tak Madame. Vi synes også selv det er lykkedes ret godt.

    SvarSlet
  7. Hej det er bare et super flot køkken du har fået dig. stort tillykke med det.

    SvarSlet
  8. Det er godt nok et lækkert køkken I har fået.
    Jeg har fundet opskriften på denne hjemmeside
    http://jarbo.se/ . Skriv gardin i søgefeltet . Det er gardinkappa 90467 jeg har brugt som udgangspunkt min er bare kortere

    SvarSlet