søndag den 24. januar 2010

En hemmelighed lidt endnu

Endnu en Agnes Thrane ting er på vej ud af huset, men det er stadig en hemmelighed, hvad der er indeni.



I stedet kan I få nogle tidligere ting at se.

Først min mors julegave. Opskrift fra Drops.



Den har jeg også lavet i børnestørrelse i lilla til min yngste datter.

Her kommer barselsgave til min nevøs søn.



Mønstre og strikkeopskrift er fra Stof og Stil

Og suttesnor - med navn




Jeg hækler også ind imellem, her Queen Anne tørklæde i 2 forskellige farver


2 kommentarer:

  1. Hej Kirsten!
    Det er nogle rigtig fine sager du har kreeret. Jeg er især helt vild med de små bukser :o).
    God søndag.
    Knus Randi

    SvarSlet
  2. Sikken nogle fine ting du har lavet, ville ønske jeg kunne den slag, men det kan jeg ikke!
    Men elsker at se hvad alle I kreative kvinder kan!

    SvarSlet