mandag den 18. januar 2010

Kreativ Award


Jeg har som nævnt fået en Award af søde Randi Mit pusterum, som overbeviste mig om, at jeg også skulle være blogger, og som jeg også har måttet søge hjælp hos for i det hele taget at kunne lave dette indlæg.
Der følger nemlig visse forpligtelser med:
Man skal:
  • linke til giveren, done
  • vise awarden, done - skal også nok komme ude i siden - måske
  • skrive 7 ting om mig selv:
  1. Jeg er i virkeligheden ikke særligt kreativ. Jeg er mere håndværker. Jeg vil helst at mine ting kan tåle at blive inspiceret på indersiden af min gamle sytekniklærer.
  2. Jeg er uddannet håndarbejslærer, men har kun brugt uddannelsen et års tid. Jeg har indtil for nylig været ansat i en stofforretning på Fyn.
  3. Jeg har 3 børn på 21, 18 og 11 år. Jeg prøver at støtte og opmuntre dem i det, de gerne vil, og ikke være alt for pinlig, når vi er ude sammen.
  4. Jeg er gift med Morten, som jeg mødte for snart 26 år siden, da vi begge sejlede på langfart.
  5. Jeg har 3 katte, som jeg har rigtig meget fornøjelse af. Jeg synes selvfølgelig, de er helt specielle. De er i hvert fald meget forskellige.
  6. Jeg dyrker alt for lidt motion. Jeg går dog til yoga og westernridning.
  7. Jeg får mange ideer og lægger mange planer, men når ofte at glemme dem igen, inden de bliver ført ud i livet.

done

  • give awarden videre til 7 andre bloggere:

  1. Strik til marsvin skal have den første, for det var her jeg opdagede Flylady, som hjalp mig med at få bare en lille smule struktur på en svær tid, der meget nemt kunne være blevet til film og bøger hele natten og hele dagen i sengen. Derudover skriver Strik til marsvin meget underholdende og viser en masse fin strik.
  2. Mette Faster Mette får den næste. Hun er meget flittig med kameraet og lægger rigtig mange dejlige billeder på bloggen, både af alt det hun laver og af den nordjydske natur.
  3. Maria KIRKEBY skal også have en. Vi gik på seminariet sammen, og hun er fantastisk til at få noget ud af "ingenting". Og hun deler villigt ud af sine ideer.
  4. Den næste går til Lis Karlssons Kludeskab. Lis har jeg arbejdet sammen med ganske kort, og hun skriver forrygende morsomt. Altid med et strejf af selvironi, som jeg holder meget af. Og hvad hun når at producere med 3 små børn er imponerende.
  5. Denne går til Lavendelstrik. En blog som jeg egentlig er kommet lidt fra igen, og det er en fejl. Hun skriver om strik og alt muligt andet. Hun har desuden en webshop og en "rigtig" butik, som jeg bare skal besøge. det er nemlig ikke så langt herfra.
  6. Den næstsidste går til Dorthe Strikke-feen som også er en meget flittig strikker, og jeg er noget misundelig over hun tilsyneladende har strikket flere ting fra Christel Seyfarth. Det vil jeg nemlig også gerne kunne - jeg øver mig.
  7. Den sidste skal gå til................ja, den kommer til at stå åben lidt, der er jo endnu så mange blogs at udforske.

done, næsten.

2 kommentarer:

  1. Hej Kirsten.
    Tusind tak for awarden....
    Du sætter mig i samme dilemma som dig selv :-)
    Hvordan katten fider jeg nu ud af det med alle linkene til navnene...? Og alt det andet.
    Men tak igen, og hav en god dag.

    Mvh Maria

    SvarSlet
  2. Og lige igen....
    Det det med sytekniklæreren kan jeg bare genkende så meget!
    Når jeg underviser i syning er jeg den skrappe aftenskolelærer der KÆMPER for at få sydamerne til at gøre det ordentligt!

    SvarSlet