mandag den 12. april 2010

Genopstået

Ja, det er altså ikke Jesus, jeg taler om, selvom det er noget han har gang i ved den her tid på året. Nej, det er såmænd bare lille mig, der prøver med et lille pip igen, denne gang med billeder.

Der studeres opskrifter


Jeg mødte et par gamle kolleger i dag, som "rykkede" for et indlæg. Vi er nemlig sammen i en strikkeklub, der består af nuværende og tidligere ansatte på min gamle arbejdsplads.

Jeg tog nogle billeder den aften for snart længe siden og da jeg huskede at spørge om nogen havde noget imod at komme på bloggen, havde de jo også en vis forventning om, at der rent faktisk ville komme noget.
Dyb koncentration og ivrig debat

Vi mødes ved 18-tiden på skift hos hinanden, og har alle noget med til forplejningen. Og så selvfølgelig vores håndarbejde. Ikke nødvendigvis strik, der bliver også hæklet, lavet smykker og andet. Men mest bliver der snakket og grinet. Det er meget forskelligt, hvor mange vi er, så der er næsten altid nogen der ikke har været i lige dette hjem før, så der er altid en undskylning for at skulle se SY-RUMMET. Og der kan altid findes grundlag for at "mobbe" hinanden med alt muligt. Meget eller lidt orden, meget stof eller garn på hylderne...............you name it.

Øverst. Randis hæklede blomster, min hæklenål, som jeg kommer tilbage til "in another afsnit"

Nederst: Anne Maries skyggestrik


Den ender tit med at blive senere end man egentlig havde besluttet hjemmefra, men det er jo fordi, vi hygger os sådan. Vi slutter med at finde en ny dato og vært. Næste gang er midt i maj, og jeg glæder mig allerede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar