onsdag den 5. maj 2010

Hm............

...........jeg har investeret i en stømperundpind! Og den var skisme dyr, for slet ikke at tale om fragten. Nå, men hvorom alting er, så skulle den være god, hvis man som jeg ikke kan strikke på stømpepinde uden at få pinderande.
Men, men, men den er godtnok lille. Den er faktisk temmelig svær at holde på, og jeg kan næsten ikke strikke vrang. Den giver en helt forkert hældning i mine i forvejen sarte håndled. Ret går bedre.


Jeg havde faktisk regnet med, at jeg skulle have en 4'er, så jeg kan masseproducere ragsokker til vinter, men det skal jeg da vist overveje en ekstra gang.


Nu må jeg vist øve mig noget mere. Hvis jeg kan blive gode venner med den, kan den jo også bruges til andre små ting. Små ærmer f.eks.

2 kommentarer:

  1. Lyset burde jo have været tændt. Jeg har vist noget at lære udi "stilleben"s, men det er placeret der for at vise størrelsen - eller manglen på - af rundpinden.

    SvarSlet
  2. Jeg kan godt forstå at du ikke kan bruge den lille rundpind. Du skal lærer at strikke strømper på en alm. rundpind i stedet for.
    Merete

    SvarSlet